Известие

Collapse
No announcement yet.

Ромолене от скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    [QUOTE=to_lose_HEART;971750]
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Сигурно мислим доста сходно ,а днес беше просто върха,лоста отказваше тотално да се мести.[/QUOTE

    проблема е в механизма на избирача предполагам проблемно ти е движението на лоста налява-надясно.
    При мен по едно време чак ми се бяха изгубили 5 и 6 скорост не ме питай как съм карал по магистралата на 4
    Та въпросния избирач има една вилка където е точно за това движение, тя лагерува на пластмасови втулки. Откачаш жилото, развиваш гайката отпред и изваждаш въпросната вилка почистваш хубаво с шкурка до блясък и гладко покритие смазваш и сглобяваш пак.
    При мен е добре вече няколко месеца нямам проблеми
    Днес преди да я запаля лоста се местеше навсякъде,щом я запалих и заяде и така докато загрее и после е нормално,тоя избирач под скоростния лост ли е или на самата кутия,так като чета е на кутията или бъркам?
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #47
      Когато сменях съединителя ми обясниха ,че на 4 скорост имам "пренареждач" на кутията и всички скорости застават в в работна позиция след като вкараш 4. Сутрин като запаля, включвам всички скорости от 1-до R няколко пъти и вече е готова за експлоатация. Не съм сигурен ,че проблема оправдава сериозна инвестиция в ремонт, защото доколкото знам със смазване и почистване на жила не става.
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • #48
        [QUOTE=lordliness;971875]
        Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
        Днес преди да я запаля лоста се местеше навсякъде,щом я запалих и заяде и така докато загрее и после е нормално,тоя избирач под скоростния лост ли е или на самата кутия,так като чета е на кутията или бъркам?
        При положение, че са ти "тегави" със сипването на по-гъсто масло само си задълбочил проблема. Пробвай да източиш бльодата, която се е получила, сипи масло както го дават в каталога и сложи една добавка за скорости, знам доста случаи, в които тази операция е помогнала. Това с почистване остта на избирача също го направи.
        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

        Comment


        • #49
          lordliness това се намира на самата кутия и е покрит с един гумен маншон по лесен е достъпа до него ако свалиш лявото колело и пластмасовия подкалник, имаше мисля подобна тема
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
            lordliness това се намира на самата кутия и е покрит с един гумен маншон по лесен е достъпа до него ако свалиш лявото колело и пластмасовия подкалник, имаше мисля подобна тема
            Да виждал съм го ,благодаря,даже маншона ми е скъсан

            ---------- Post added at 00:08 ---------- Previous post was at 00:06 ----------

            [QUOTE=kiko73;971909]
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение

            При положение, че са ти "тегави" със сипването на по-гъсто масло само си задълбочил проблема. Пробвай да източиш бльодата, която се е получила, сипи масло както го дават в каталога и сложи една добавка за скорости, знам доста случаи, в които тази операция е помогнала. Това с почистване остта на избирача също го направи.
            Не не мисля ,че маслото има нещо общо,но напролет ще разглобявам.

            ---------- Post added at 00:17 ---------- Previous post was at 00:08 ----------

            Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
            Когато сменях съединителя ми обясниха ,че на 4 скорост имам "пренареждач" на кутията и всички скорости застават в в работна позиция след като вкараш 4. Сутрин като запаля, включвам всички скорости от 1-до R няколко пъти и вече е готова за експлоатация. Не съм сигурен ,че проблема оправдава сериозна инвестиция в ремонт, защото доколкото знам със смазване и почистване на жила не става.
            И аз мисля ,че не е до смазване,преди да я запаля влизат много леко,докато тръгна и после първите няколко светофара мъка,все едно има ревматизъм и като се раздвижи няма равна
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Откъде се снабдявате с истински части и консумативи?
              Правиш си една Visa към разплащателна сметка, регистрираш се в PayPal и започваш да си пазаруваш навън. За някои части очевидно не става (гърне с тръби ще ти струва по-евтино от пътя да го докарат, например), но за повечето излиза по-евтино, с повече спокойствие за качеството. Някои от майсторите тук също могат да ти доставят по-истински части от тези по магазините, но вероятно ще трябва да си ги монтираш при тях. Е, не е много патриотично да не поддържаме вносителите, но пък... не сме виновни за скапаните части при тях.

              Аз лично не мога да кажа нищо за качеството на частите тук - от прочетеното по форумите - отказал съм се от такива още преди да си купя каквото и да е, всичко ми е от "чужбинско".



              За ск. кутия - при мен на студено работеше до 5-а, при загряване - и пета излизаше трудно. При сериозно загряване - лостът започваше да стои където го оставя. Уж жилата, уж друго, но накрая ми изпадна работеща кутия, пък и съединителя беше за смяна и исках и Q2-ка, та реших... направо смяна на цялата. Тъй като сега ще мога да видя какво имаше на старата - ще знам какво да оправям на "новата", ако недай боже се счупи пак нещо.
              Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
              HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

              Comment


              • #52
                Сега си правих експерименти по светофарите с лоста,всяко натискане на съединителя при работещ двигател води до трудно първо включване,после е лесно.В движение няма проблеми мога да включвам с един пръст.мамка му.
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:17.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Сега си правих експерименти по светофарите с лоста,всяко натискане на съединителя при работещ двигател води до трудно първо включване,после е лесно.В движение няма проблеми мога да включвам с един пръст.мамка му.
                  И при мен положението е сходно. Трябва да свикваме ,другия вариант е ходене по мъките
                  Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                  EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                  Comment


                  • #54
                    ето за трансмисионните масла колеги
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=64099
                    точка

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      ето за трансмисионните масла колеги
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=64099
                      Това за маслата е полезно ,но причината не е там,другаде е ,може би в съединителя,не помня преди да го сменя дали правеше пак така.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #56
                        Има теория за износена шийка на скоростната кутия...
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Това за маслата е полезно ,но причината не е там,другаде е ,може би в съединителя,не помня преди да го сменя дали правеше пак така.
                          Ти какъв съединител сложи
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                            Ти какъв съединител сложи
                            Рикамби,мразя повреди ,които се появят само понякога.
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 17:47.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #59
                              От всички експерименти които направих установих следното:когато не иска да включи на първа ,включвам пета или шеста -те влизат много по-лесно,след това първа влиза веднага.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                От всички експерименти които направих установих следното:когато не иска да включи на първа ,включвам пета или шеста -те влизат много по-лесно,след това първа влиза веднага.
                                Ха, стига де, това ми напомня старата ми седмица (лада става въпрос) - без шестата разбира се Ама тогава всичко се оправяше със смяна на съединител
                                ...
                                155 1,6 TS 16V `96
                                166 2,4 JTD `99
                                147 1,9 JTDm 8V `07

                                Comment

                                Working...
                                X